Avatar billede drherman Nybegynder
21. december 2005 - 18:00 Der er 3 kommentarer

Fordele og Ulemper ved økonomistyringssystemer

Hej

Som overskriften siger leder jeg efter nogle som kan skitse både fordele og ulemper ved følgende systemer:

Admiral for windows
MBS Navision
Oracle Business Suite

Hvis der er nogle som ligger inde med en beskrivelse af ovenstående programmer vil jeg være meget interesseret. Jeg ved godt man kan læse om de forskellige systemer på enten deres egen side eller hos forhandlere/udviklere, men der er mere en salgstale end en konkret beskrivelse som findes de steder
Avatar billede jasman Nybegynder
21. december 2005 - 19:42 #1
Har du prøvet at kigge på

http://www.erpbasen.dk/

Måske er der noget info at hente der.

Selv kan jeg ikke sige at være upartisk, da jeg arbejder for en forhandler af MBS' systemer (dog ikke Navision Financials eller Attain).
Avatar billede drherman Nybegynder
21. december 2005 - 19:58 #2
hejsa

Jeg har prøvet erpbasen.dk

Den nævner intet om fordele/ulemper. Og heller ikke meget beskrivelse af de forskellige programmer.
16. oktober 2020 - 13:10 #3
Hej

Jeg er med på at denne tråd er gammel, men vil alligevel lige så et slag for Dinero Regnskab.

https://dinero.dk

Modsat Admiral, Navision og Oracle, er Dinero bygget til at ikke-regnskabskyndige også kan bruge systemet.

Vores kunder er primært små virksomheder, men der er også mellemstore, som bruger os.

Med venlig hilsen
Tobias Hyldeborg
Digital Marketing Manager hos Dinero