Avatar billede larsuj Nybegynder
24. april 2001 - 23:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Abit SH6 ?

Nogen der ved hvor jeg kan finde ovennævnte motherboard?
Helst i dk.
Avatar billede tkirk Nybegynder
25. april 2001 - 01:27 #1
Jeg har ikke kunnet opstøve det i Danmark... endnu.
Avatar billede zhark Nybegynder
25. april 2001 - 12:35 #2
Nul - Det er bare ikke til at finde i DK.
Det skulle vel ikke være info om kortet? For det kan dog godt findes. Hvad \"hulen\" leder du efter det mobo for, det koster ca. 1100 og må ligge laaangt nede på top 100 listen!
Avatar billede tkirk Nybegynder
25. april 2001 - 12:42 #3
Avatar billede larsuj Nybegynder
25. april 2001 - 15:05 #4
Tak for kommentarerne.

Jeg ved selvfølgelig alt om boardet i forvejen.

Hvad jeg vil med det?
Det er det eneste slot 1 board med 815E chipset.
Dvs. i modsætning til mit Abit BE-6 II m. 440 BX så kan jeg køre garanteret 133 Mhz og AGP 4 bare for at nævne nogle ting.
Folk smider vel ikke deres PIII slot 1 ud bare fordi der er kommet nye ting på markedet.Og de bliver forresten stadig solgt.
Zhark, hvor har du set det til 1100,- jeg kan kun finde det i Tyskland til ca. 1600,- ??
Avatar billede zhark Nybegynder
25. april 2001 - 17:07 #5
Pardon - Min net forb. har været a\'h til, måske derfor den kommentar!
Ja jeg så det var 133 bus og din grund er da YDERST fornuftig. Nu skal jeg prøve at finde linket.
Avatar billede zhark Nybegynder
25. april 2001 - 17:49 #6
Det bliver bare værre! Jeg må have snzzz og læst VH6 som SH6
http://www.ddf.dk/medlem/rhdata/bundkort.htm#ABIT BUNDKORT
SH6 er sku\' udmærket. at det \"kun\" kan tage 512 MB ram betyder jo intet. Alt andet er bare OK.
Men altså... jeg kan ikke finde det lovede :-))

Mvh. zhark
Avatar billede larsuj Nybegynder
26. april 2001 - 08:14 #7
Hej Zhark

Tak for linket.
De har tidligere svaret mig at de desværre ikke kunne give hverken lev.tid eller pris.
Jeg har dem mistænkt for at beskrivelsen bare havnede der af en fejl, men vi får se.
Jeg krydser fingre for at de får det.