Avatar billede subtraction Nybegynder
21. december 2005 - 13:14 Der er 4 kommentarer

XP : Msconfig / ctrl-alt-del

Hej.

Har et mega problem på en bærbar. Jeg kan ikke se joblisten eller se msconfig. Hellerikke kan jeg i kør få Cmd eller ipconfig ti at starte et dos vindue op.

Meget underligt.

Pf tak
T
Avatar billede badassjuncker Nybegynder
21. december 2005 - 13:25 #1
den har jeg prøvet før! Heldigvis skulle jeg til at ominstallere alligevel.
Den gjorde så samtidig det at der dukkede en applikation frem hver 5. minut nede i process linien - det gik bare for stærkt til at kunne se hvad det var.
Men jeg tror det er en slags spyware app der køre.
Kan du trykke ctrl+alt+esc ?  derved se joblisten og afslutte det belastende program.
Avatar billede subtraction Nybegynder
21. december 2005 - 13:28 #2
Nej.. Min Ctrl alt del kommer frem men forsvinder meget hurtigt igen.
Så jeg har nada mulighed for at komme ind i systemet. Dos virker heller ikk.'
21. december 2005 - 13:28 #3
Gennemgå proceduren som her beskrevet:
http://www.eksperten.dk/artikler/755

(Ikke nødvendigvis mig der følger op)
Avatar billede badassjuncker Nybegynder
21. december 2005 - 14:53 #4
Jeg skrev ctrl+alt+esc.... ikke ctrl+alt+del