Avatar billede basketball Nybegynder
21. december 2005 - 11:56 Der er 5 kommentarer

Værdier fra form

Hejsa,

Er nogen der kan fortælle mig, kan nemlig ikke få det til at virke, hvordan det her kan lade sig gøre.

Jeg har 3 sider.

På side 1 er der en form som sender nogle værdier videre til side 2.

På side 2 er der en iframe der rummer side 3, men hvordan får jeg værdierne fra formen på side 1 til at vise sige på side 3 (i iframen) når jeg bliver sendt til side 2 efter at have eksekveret formen :)

Håber nogle kan et godt svar :)
Avatar billede bromer Nybegynder
21. december 2005 - 12:33 #1
Burde de ikke også ligge i $_POST eller $_GET?
Avatar billede jakobdo Ekspert
21. december 2005 - 12:55 #2
Hvis du poster til side 2, og side 2 igen indeholder side 3, tror jeg du skal overveje sessions.
Avatar billede basketball Nybegynder
21. december 2005 - 13:48 #3
ok, også det jeg var bange for :( er nemlig ikke det jer skarpest til :D
Avatar billede jakobdo Ekspert
21. december 2005 - 14:12 #4
Der kan du starte med at læse lidt om sessions.
http://www.php.net/session_start
Avatar billede nizo Nybegynder
21. december 2005 - 14:29 #5