Avatar billede cs-gamer Nybegynder
20. december 2005 - 16:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikk få limewire til at åbne.

Trykker 2 gange på limewire men intet sker programmet kommer ikk frem man kan trykke på den så mange gange man vil men intet sker.. hvis nogen har nogen forslag eller et Download program som er ligeså godt så kom med det

Tak for hjælpen
Avatar billede heg Nybegynder
20. december 2005 - 19:09 #1
Undskyld, men er dette program ikke "ulovligt".
I så fald burde du ikke kunne forvente hjælp.
Avatar billede 9600-marquz Nybegynder
21. december 2005 - 14:05 #2
hej

tror du ikk at du har blokeret adgang til programmet, måske?

//mark
Avatar billede Baeng Nybegynder
21. juli 2009 - 23:02 #3
Har den samme problem. Virkede før i tiden , men nu gøre det ikk ;s