Avatar billede bobslaede Nybegynder
20. december 2005 - 13:07 Der er 1 kommentar

SEO sparingspartner

Heya.
Jeg leder efter en sparingspartner i jagten på den perfekte side mht. søgemaskiner.
Jeg synes selv jeg har nogle gode ideer, og god viden på området, men det er dog ikke helt nok.
Jeg kunne godt bruge en, eller flere til at udveksle erfaringer, kigge ting igennem, og blive bedre til SEO.

Evt. kontakt mig via msn, bobslaede at hotmail dot com.

Kunne være fedt at få lidt mere viden inden for området.
Avatar billede bobslaede Nybegynder
20. december 2005 - 13:14 #1
btw, jeg er ikke interresseret i folk der vil have hjælp, kun folk der vil dele erfaringer, så vi kan hjælpe hinanden den vej.