Avatar billede sld Nybegynder
20. december 2005 - 12:54 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Pige Parfume!

Hey..
Er der ikk en eller anden pige parfume som ALLE piger bar' kan lide! .. Altså det skal være en parfume til piger!
Prisen er lige meget.. bar det ikk er 1 milliard million!
Avatar billede medions Nybegynder
20. december 2005 - 13:00 #1
Light Blue fra Dolce Gabana slår aldrig fejl :)

//>Rune
Avatar billede james_t_dk Juniormester
20. december 2005 - 13:02 #2
Laura er også et hit.

Men glem Britney Spears, den er nemlig på forsiden af gratis aviserne i dag!
Avatar billede huset Praktikant
20. december 2005 - 13:04 #3
Hogo Boss til kvinder er genial og slå aldrig fejl!
Avatar billede huset Praktikant
20. december 2005 - 13:07 #4
Hogo = Hugo
Avatar billede themom Nybegynder
20. december 2005 - 13:11 #5
Annick Goutal Eau D'Hadrien

Aramis Tuscany Per Donna

Bijan Perfum

Bvlgari Parfum

Calvin Klein Eternity Moment

Er måske ikke den den typiske parfume, men de er kanon gode, specielt de tre første er et stort plus hos mig :), så ned i butikken og frem med næsen, duften skulle jo gerne passe til hende, ellers gi et gavekort, så hun selv kan vælge. God jul
Avatar billede sixpencen Nybegynder
20. december 2005 - 13:12 #6
Nu som pige, er amor amor en lækker parfume eller gucci af en art ( gucci slår aldrig fejl )
Ellers så ta dog ind i en matas og duft til duftene, det vel dig som skal snuse til hende ;)
Avatar billede sexpac Nybegynder
20. december 2005 - 13:15 #7
Calvin Klein Eternity Moment er jeg faktisk heeelt vild med,  hvis det sker så er det sikker sjællendt den slår fejl....
Avatar billede sexpac Nybegynder
20. december 2005 - 13:16 #8
Gucci til hr. stinker af hønse hørm.... Føjjj...
Avatar billede huset Praktikant
20. december 2005 - 13:22 #9
Der er jo en duft til enhver snude hr. sexpac
Avatar billede sld Nybegynder
20. december 2005 - 13:30 #10
Sygt nok! :D
- Skriver hele lortet ned og så løber jeg en tur i matas og dufter mig til det bedste af dem i lige har sagt! ;D

Thx drenge.. og piger? :P
Avatar billede huset Praktikant
20. december 2005 - 13:32 #11
np
Avatar billede skovge Novice
20. december 2005 - 14:34 #12
"Rive Gauche" fra YSL er absolut number One!
Avatar billede sld Nybegynder
24. december 2005 - 20:43 #13
Sorry, gutter men brugte overhoved ikk jeres svar! .. Lige da jeg kom ind i matas tog jeg en "Paris Hilton" op.. Og fuck! .. Det var lige den hun sku ha! ..
Og lover jer.. hvis i skal købe parfume så er det den i skal købe !..

Hun hopper og danser.. hun er helt op og køre! ;D