Avatar billede knaseren Nybegynder
20. december 2005 - 12:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

share en mappe i 2003

jeg har en server 2003 med IIS på. wwwroot vil jeg have shared og kan sagtens også share den og give rettigheder osv.

ps: der er også en 2000 active directory server..

logger jeg så ind på en alm. bruger pc og opretter forbindelse til et netværksdrev og skriver \\serverens-navn\wwwroot$ får jeg også lov at få det drev + at login på det, men så kommer problemet. jeg må ikke oprette mapper eller lægge filer ind i den mappe, selv om jeg bruger administrator+password. jeg har også prøvet med mit eget login som har de samme rettigheder som admin fra Active directory. Er der et problem imellem 2003 og AD ?
Avatar billede knaseren Nybegynder
20. december 2005 - 12:55 #1
det skal måske lige siges at 2003 er nyinstalleret og har ikke fået nogen service packs på endnu
Avatar billede knaseren Nybegynder
20. december 2005 - 13:01 #2
har fundet denne artikel..håber den kan hjælpe mig :|
http://www.windowsitpro.com/WindowsSecurity/Article/ArticleID/41280/41280.html
Avatar billede knaseren Nybegynder
20. december 2005 - 13:45 #3
har fundet ud af det :)
så lukker denne tråd
Avatar billede knaseren Nybegynder
17. januar 2006 - 08:03 #4
-