Avatar billede neonxxmet Nybegynder
20. december 2005 - 06:02 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Program starter af sig selv ?

Hej...
Jeg har et program liggende på min computer, som starter af sig selv. Der går lige et minut så starter det hele tiden. Har været inde i programmets indstillinger, men der er intet derinde som ka få det til at holde op... Hva gør jeg ???

Neonxxmet
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. december 2005 - 07:18 #1
fjern programmet..?
Avatar billede nva Praktikant
20. december 2005 - 08:00 #2
Hvad hedder programmet?
Avatar billede peet49 Nybegynder
20. december 2005 - 08:59 #3
Gå i KØR, skriv msconfig, gå i start og fjern fluebenet i programmet, så det ikke starter op sammen med windows, genstart, sæt flueben i det nye vindue, der popper op og tryk OK.
Avatar billede neonxxmet Nybegynder
21. december 2005 - 06:01 #4
Programmet er ik vist i msconfig... det havde jeg prøvet !!!
Avatar billede neonxxmet Nybegynder
21. december 2005 - 06:03 #5
Og det er heller ik fordi det kun starter med windows... Det starter hele tiden af sig selv... Hvis jeg så lukker programmet ned, så åbner det bare af sig selv igen efter et minuts tid... Sådan gør det hele tiden....
Avatar billede peet49 Nybegynder
21. december 2005 - 08:50 #6
Tror du har fået snavs. Gå på www.spywarefri.dk og find et program under værktøjer til, at fjerne spyware med.
Avatar billede neonxxmet Nybegynder
22. december 2005 - 06:01 #7
Har ad-aware 6.0 og den finder ik noget...
Avatar billede nva Praktikant
22. december 2005 - 07:58 #8
Hvorfor skriver du ikke hvad programmet hedder? Det vil nok hjælpe en del mht. fejlløsning ;)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. december 2005 - 07:59 #9
^^mere info, mere hjælp..O)
Avatar billede sonurpals Nybegynder
28. december 2005 - 02:06 #10
hvis du har fjernet det fra startup og spyware kan ikke fjerne det så kan du gå ind i registry og fjerne det fra run og være sikker på at det laver ikke en ny nøgle med det samme i runOnce: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce
Du skal selvfølgelig vide hvad filen heder som startes (task manager)..
Så skal du være sikker på at du har alle de sikkerheds update til Xp eller det os som du bruger samt dit antivirus program.
Prov også på google så finder du sikkert noget om det samt på nortons hjemmeside www.symantec.com