Avatar billede skynet Nybegynder
19. december 2005 - 23:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Altiris Client Service

det firma jeg arbejder for har installeret dette program på alle pc'erne, hvad kan dette program??
bare en hurtig beskrivelse, ikke noget dybt..
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
19. december 2005 - 23:49 #1
Den ekstrem korte - et program der vedligeholder og overvåger de enkelte maskiner mht. opdateringer, fejlmeldinger, genskabelse ved alvorlig fejl.

http://www.altiris.com/products/clientmgmt/
Avatar billede skynet Nybegynder
20. december 2005 - 00:37 #2
Jeg takker..
Avatar billede fari0070 Nybegynder
12. juni 2011 - 21:04 #3
Alitris Client

Dette program hjælper skoler og Virksomheder til at beskytte sådanset din computer som har trusler. Alitris Client hjælper med at løse dit problem automatisk. Alitris Client har magten over en normal bruger som er ude efter virus og problemer på virksomhedens computer.

f.eks. har mine virksomheder dette software

•    Alitris Client

•    Mcaffe Virusscan Enterprise 8.5.O.i

•    CapaInstaller

•    & Steadystate

Her er nogle funktioner som Alitris Client hjælper:

Laver en professionel Backup af dine filer

Genstarter computeren mod angreb som Virus

Sætte en ydelse for computeren og bliver hurtigere

Skadelige filer eller programmer vil Alitris sætte stopper for.

Dette styre alle problemer som computeren kronisk har problemer med at fjerne el. mangler