Avatar billede moso Nybegynder
19. december 2005 - 22:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Købes: Intern søgefunktion til hjemmeside

Jeg skal bruge en søgefunktion til en hjemmeside. Siden er opbygget i asp, med include-filer, men ikke med udtræk fra database.
Det skal være muligt at fravælge mapper og filer, plus filtyper i søgningen og disse fravalg skal kunne ændres i kildekoden forholdsvis let.
Hvad koster det? (det skal leveres i slutningen af januar)
Selve søgning må ikke tage for lang tid - hvis du har en reference vil det være super.
Avatar billede brego Nybegynder
19. december 2005 - 22:25 #1
Hej. Jeg har ikke referencer, men jeg er i stand til at lave en index baseret søgning til en pris mellem 500 og 800kr, alt efter hvor avanceret den skal være. Hvis du er intereseret, send en mail til brego.dk@gmail.com.
Avatar billede koldstar Nybegynder
19. december 2005 - 22:26 #2
Hej moso

Det kan jeg godt lave for dig.

du kan få referencer samt et tilbud på opgaven ved at skrive til koldstar(snabela)gmail.com
Avatar billede moso Nybegynder
19. december 2005 - 22:38 #3
Der er sendt mail...
Avatar billede moso Nybegynder
06. januar 2006 - 11:20 #4
www.webwizguide.info havde løsningen, tak for hintet. Lukker ned.