Avatar billede funkytoget Nybegynder
19. december 2005 - 18:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hent Externe data.

Jeg har et Excelark, der henter data fra et andet Excelark via funktionen Data - Importer Ekstern Data - Importer data. Funktionen virker fint, hvis jeg henter data fra et alm. Excel ark . Det excel ark jeg skal hente fra indeholder data, der er blevet manipuleret via vba men ender med at stå som almindelige tal. Men når jeg skal hente data vises kun tomme felter. Har I nogle ideer til hvad det kan være.
Avatar billede hundevennen Nybegynder
19. december 2005 - 20:15 #1
har du formatteret dine celler - så de er ens - altså tekst eller tal celler?
Avatar billede b_hansen Novice
20. december 2005 - 08:33 #2
Hvordan hentes data? Det lyder som om, der er lavet en =HVIS() betingelse, som ikke er opfyldt.
Avatar billede b_hansen Novice
16. februar 2006 - 07:59 #3
nå, den opgave er vist ikke særlig vigtig længere.......
Avatar billede funkytoget Nybegynder
14. marts 2006 - 12:58 #4
Hey.
Havde helt glemt dette spørgsmål. Læg begge et svar og i skal få point for jeres indsats.
Avatar billede b_hansen Novice
14. marts 2006 - 13:03 #5
Hvis det ikke længere et relevant spørgsmål, synes jeg, at du selv skal tage pointene.
Avatar billede funkytoget Nybegynder
24. juli 2006 - 19:25 #6
Så nupper jeg dem selv. undskyld tidspillet