Avatar billede daj72 Nybegynder
19. december 2005 - 18:24 Der er 3 kommentarer

Sende PDF formular??

Jeg har lavet en PDF fil som en formular i Indesign og i Acrobat 6.0, og nu skal formularen så ligge på nettet og med en send-knap skal den udfyldte formular sendes til en på forhånd valgt mail adresse.(uden brug af mailprogram)
Hvordan kan man få sendt hele indholdet af den udfyldte formularen til en ønsket email adresse.??????

Jeg har Surftown som udbyder.
Avatar billede mikze Nybegynder
20. december 2005 - 14:32 #1
Puha, jeg har godt nok aldrig arbejdet med PDF filer før, men jeg mener at man IKKE kan gøre det. Jeg mener at man udfylder felterne og printer den ud.

Men det kan selvfølgelig godt være det bare er mig. Har kun brugt PDF en gang, og det var da jeg skulle have mit PAS!
Avatar billede daj72 Nybegynder
23. december 2005 - 23:50 #2
Hey.

Det er sådan set underordnet hvilket format det er; Jeg har også hørt man kan lave en form i Word.!!! Så hvis det hjælper...?? Det er blot fordi den elektroniske form skal ligne en papir udgave, når dne er udfyldt og sendt.
Avatar billede daj72 Nybegynder
02. januar 2006 - 14:57 #3
Lukket uden ønsket svar!