Avatar billede doz Nybegynder
19. december 2005 - 17:56 Der er 1 løsning

Overførsel af lyd og evt. billede via Bluetooth 2.0.

Hej.

Jeg har en bærbar computer jeg bruger som musikafspiller. Det irriterer mig at jeg skal trække et kabel hen over gulvet for at ku' høre lyden over mit anlæg. Det ku' virkelig også være fedt om man ku' overføre billede på den måde og se film fra computeren på sit TV.

Kender I til sådan en Bluetooth-modtager?

Det skal siges at jeg har købt en Wireless Media Adapter fra Sitecom fordi jeg troede den ku' det. Det kan den for såvidt også, men jeg skal bruge dens grænseflade over mit TV, og det holder ikke synes jeg. Dens MP3-afspiller når jo ikke en gang Windows Media Player til sokkerne og slet ikke WinAmp. Jeg vil bare ku' spille fra min bærbare og ikke andet, helt ligesom hvis jeg havde et kabel over til anlæget.

Jeg håber I har nogen forslag.

På forhånd tak.

Mvh

Doan
Avatar billede doz Nybegynder
13. marts 2007 - 11:09 #1
Godt så. :-)