Avatar billede cobra Nybegynder
19. december 2005 - 17:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

dele forbinelse på en router i kbit.

Hejsa...kan man få en router..der kan dele forbinelsen op i kbit til hver bruger??
Fx:
bruger 1 for 12,8 kbit
bruger 2 for 12,8 kbit
bruger 3 for 25,6 kbit

?????
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
19. december 2005 - 17:40 #1
Ja, men det vil blive meget dyrt.

http://www.netlimiter.com/ <- dette program kan være et alternativ. Su skal så bare kunne være sikker på at hver enkelt PC har dette kørende.
Avatar billede lazeric Nybegynder
21. december 2005 - 01:50 #2
Hvis du er nørd kan du tage en "gratis" løsning der hedder m0n0Wall.
Det er en Linux Firewall. Det kræver i princippet at du har en PC med 2 netkort til overs. Den er dog meget lidt krævende, så find en gammel spand der ikke kan følge med Windows... det er jo ligefør du kan få penge for at tage sådanne fra folk :-)
Du kan læse lidt om m0n0wall, se hvordan andre har lavet deres og downloade din kopi på http://www.m0n0.ch