Avatar billede coldermars Nybegynder
19. december 2005 - 12:21 Der er 1 kommentar

database indhold skrives til skærmen før ventet

En irriterende bug

Mit program compileres og kører, men idet jeg vil indtaste endnu et elevs data (navn, mellemste karakter, slut karakter) og efterfølger dette med Enter, burde programmet hoppe videre, så jeg kan skrive alle elevens karaktere ind, men i stedet skriver den til skærmen: navnet på den første elev og hans slut karakter.

Eksemplet er fra bogen Accelerated C++. Jeg ved ikke, hvad jeg gør galt.

Hent programmet fra:

http://www.fys.ku.dk/~clausmt/C++/Database_grade/

Det er skrevet og kørt med Dev-C++
Avatar billede the_bma_man Nybegynder
20. december 2005 - 11:18 #1
Kunne du ikke lige zippe dem, så man kun skal hente en enkelt fil?