Avatar billede tume Nybegynder
19. december 2005 - 11:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge på min brugger

hej jeg køre xp home, lige pludslig kan jeg ikke logge på nogle af mine koni, der kommer et lille vindue med et rødt kryds i. kan trykke ja og nej men lige meget hvad vil den ikke logge på.
jeg gider ikke installere det hele igen, og jeg kan ikke repare den da jeg er i flytte rod og ikke ved hvor min produkt nøgle er hende.
Avatar billede tume Nybegynder
19. december 2005 - 11:12 #1
kan ikke installere eller repare den da jeg ikke ved hvor produkt nøglen er lige nu.
er også uden internet.
Avatar billede nva Praktikant
19. december 2005 - 11:41 #2
Måske kan du logge på som administrator http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no5 og den vej finde evt. fejl.
Avatar billede hcma Novice
19. december 2005 - 12:36 #3
hvis du ikke kan finde din produktnøgle, kan du downloade en gammel udgave af Everest, som kan fortælle dig nøglen og meget andet.
jeg har uploaded Everest som zip-fil her:
http://www.hcma.dk/uploads_kandu/kandu_dk.htm
Avatar billede tume Nybegynder
19. december 2005 - 13:44 #4
jeg kan ikke logge på nogen af bruggerene ikke i fejlsikkret tilstand
kan det være virus? findes der et virus program der kan skane i dos? og som man ikke skal installere først for det kan jeg jo ikke for jeg kan ikke logge på
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. januar 2006 - 11:50 #5
Er der stadig et problem?

Hvis ikke, skal du lave svar og acceptere eget svar, så er dette spørgsmål nemlig lukket :)
Avatar billede tume Nybegynder
10. februar 2006 - 09:33 #6
ok