Avatar billede mini-me Nybegynder
19. december 2005 - 10:48 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Er dette et PHP komponent eller noget de selv har lavet?

Hej,

Jeg er lidt interesseret i dette: http://www.bedst-billigst.dk/tilbudsberegning.php?itemtype=B3-14&groupid=1

Når den danner vinduet, er det et PHP komponent eller hvordan er det lavet?!
Avatar billede jakobdo Ekspert
19. december 2005 - 10:51 #1
PHP, DHTML og AJAX!
:o)
Avatar billede mini-me Nybegynder
19. december 2005 - 11:36 #2
AJAX ?
Avatar billede jakobdo Ekspert
19. december 2005 - 11:48 #3
Avatar billede mini-me Nybegynder
19. december 2005 - 20:10 #4
Vil noget tilsvarende været muligt at lave i ASP uden brug af AJAX?

Hvis man skulle have nogle til at lave noget lign. hvilket prisniveau ville vi ligge på?
Avatar billede jakobdo Ekspert
19. december 2005 - 20:18 #5
Prøv at opret den som opgave under OPGAVER -> PROGRAMMERING -> PHP
Avatar billede jakobdo Ekspert
19. december 2005 - 20:18 #6
ELLER ASP!
Avatar billede sfwb Nybegynder
27. december 2005 - 15:58 #7
Hej mini-me,

  Tak for opmærksomheden.

  Det er mig der har lavet det, og det er gjort i php, hvis du er interesseret vil jeg gerne hjælpe dig, evt give et tilbud. Smid mig en mail på kasperhartvig@hotmail.com.

Hilsen Kasper
Avatar billede mini-me Nybegynder
30. december 2005 - 15:04 #8
Hej SFWB,

Jeg kigger lige på sagen, og ellers vender jeg lige tilbage til dig.

Jacobdo du må også smide et svar så lukker vi tråden her.
Avatar billede jakobdo Ekspert
02. januar 2006 - 20:15 #9
Svar!
Avatar billede jakobdo Ekspert
18. marts 2006 - 16:58 #10
Takker for point!