Avatar billede reneh Nybegynder
19. december 2005 - 10:30 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

problemer med outlook

Hejsa er der nogen der kan hjælpe.
For denne besked hvergang jeg starter outlook

Unable to display the folder. Microsoft Outlook could not access the specified folder location. The .DLL file for the information service could not be found. MAPI was unable to load the information service PSTPRX.DLL. Be sure the service is correctly installed and configured

Har prøvet og geninstallere men det hjælper ikke

hvad gør man

MVH RENE
Avatar billede vejmand Juniormester
19. december 2005 - 10:37 #1
Avatar billede reneh Nybegynder
19. december 2005 - 10:58 #2
hej vejmand
fint link du gav mig men har stadig lidt problemer med det de skriver at jeg ka gøre det manuelt. jeg skal gå ned i start og tryk på instillinger men det har jeg ikke noget der hedder, kan du hjælpe
Avatar billede vejmand Juniormester
19. december 2005 - 11:07 #3
Bruger du XP?
Gå i Start -> Kontrolpanel -> Skif til klassisk visning (Ude i venstre side) -> Post -> o.s.v.
Avatar billede reneh Nybegynder
19. december 2005 - 11:18 #4
ok det lykkes men stadig problemer. har oprettet en ny konto og den kommer med fram med den nye konto men stadig skriver den det samme
Avatar billede vejmand Juniormester
19. december 2005 - 11:23 #5
Har du lagt mærke til denne linie nederst på siden:

BEMÆRK: I nogle tilfælde skal du måske angive "Spørg efter profil" for at rette denne fejl, efter at du har oprettet en ny profil
Avatar billede reneh Nybegynder
19. december 2005 - 11:30 #6
bingo, så virker det sku, mange tak skal du have for hjælpen
Avatar billede reneh Nybegynder
19. december 2005 - 11:31 #7
har du fået point????
Avatar billede vejmand Juniormester
19. december 2005 - 11:34 #8
Velbekomme.
Du kan først give mig point nu, hvor jeg har lagt et svar.
Marker mit navn i boksen ude til venstre, og klik på "Accepter"
God jul.  c",)
Avatar billede reneh Nybegynder
19. december 2005 - 11:39 #9
i lige måde