Avatar billede m_hansen Novice
18. december 2005 - 14:51 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Slet hukommelsen (sladderhanken)

Hvordan sletter jeg oversigten over besøgte websteder. Jeg har allerede slettet oversigten over besøgte websteder i funktioner.indstillinger og slettet alle foretrukne websteder - aligevel dukker ubehagelige websteder op i mit adressevindue.
Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede nielle Nybegynder
18. december 2005 - 14:57 #1
1) Internet instillinger.
2) Fanen Indhold.
3) Knappen Autofuldførelse.
4) Sæt et hak ved Webadresser, og tryk så på knappen Ryd formulare.
Avatar billede boxer Nybegynder
18. december 2005 - 14:58 #2
Der findes et godt gratis program der aitomatisk sletter disse filer:
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#ieprivacy
Jeg har brugt det i et stykke tid og det er nærmest blevet uundværligt.
Avatar billede m_hansen Novice
18. december 2005 - 15:02 #3
Hej Nielle - det virker desværre ikke ...
Avatar billede m_hansen Novice
18. december 2005 - 15:07 #4
Hej boxer - kan du instruere mig i hvordan det skal bruges ... har kørt det, dog uden at noget ændres sig ...
Avatar billede 2paz Nybegynder
18. december 2005 - 15:10 #5
Gør sådan:

Åben en tilfældig mappe > Fukktioner > Mappeindstillinger > Vis > prik ved ' Vis skjulte filer og mapper'.

Følg denne sti: Denne computer > C > Documnets and settings > 'Navn' > Lokale indstillinger.
Her kan du så se mappen 'Oversigt'. Åben den og slet indholdet manuelt.

Du kan her også slette Midlertidige filer manuelt.
Avatar billede 2paz Nybegynder
18. december 2005 - 15:12 #6
Huska bagefter flytte prikken til 'Vis ikke skjulte filer og mapper'. Så du ikke senrer kommer til at slette noget forkert ...
Avatar billede m_hansen Novice
18. december 2005 - 15:19 #7
Hej 2paz - Det virker ikke ...
Avatar billede m_hansen Novice
18. december 2005 - 15:22 #8
Skal jeg virkelig til at geninstalere ie?
Avatar billede boxer Nybegynder
18. december 2005 - 15:24 #9
Avatar billede m_hansen Novice
18. december 2005 - 15:40 #10
Har ikke succes med det program her hjemme ...
Avatar billede m_hansen Novice
18. december 2005 - 15:41 #11
Jeg kan se at alle de sider der ikke forsvinder er sider der er besøgt i går
Avatar billede boxer Nybegynder
18. december 2005 - 16:18 #12
Har du været i internetindstillinger, fanen generelt og trykket på knapperne "Slet cookies" og "slet filer" - husk flueben i slet offline indhold?

Hvis du har prøvet det, kan det MÅSKE være en virus. Det er desværre ikke noget jeg har forstand på.
Avatar billede 2paz Nybegynder
18. december 2005 - 17:43 #13
Hmm .., kan nu ikke forstå hvordan det kan undgå at virke. Jeg mener; når mappen er tømt, er den jo tom!

Men ellers prøv med Empty Termp Folders (et program som Privacy Keeper). Programmet er beregnet til at slette både history (liste over besøgte sider), midlertidige filer og cookies.
Download: http://www.danish-shareware.dk/soft/emptemp/
Vejledning: http://www.spywarefri.dk/manualer/emptytempfolder-manual.htm
---
Ellers kan det, som boxer siger, måske være snavs.
I så fald kan du gå ind på http://www.spywarefri.dk/forum/, hvor du kan få dem til at se din log igennem.
Læs først under 'Information til nye brugere'. Det gør hele processen mere overskuelig!
Avatar billede 2paz Nybegynder
18. december 2005 - 17:51 #14
Hvis du ikke vil have vist tidligere besøgte steder fra adresselinjen - og ikke ønsker at indtastede søgeord m.v. ses:

Funktioner > Internetindstillinger > fanebladet Indhold > Autoudførsel. Fjern flueben ved Webadresser of Formularer. Klik Ok hele vejen ud (ellers anulleres handlingen).

---

[Man opretter kun ét spørgsmål om samme ... Det er en af reglerne på Esperten.]
Avatar billede m_hansen Novice
18. december 2005 - 19:13 #15
2paz du får mine point - problemet kan nu ikke ses mere. Der er formentligt en virus et eller andet sted, som jeg skal have fjernet.