Avatar billede thegreatnerd Nybegynder
18. december 2005 - 14:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Skarpere tekst på 27" LCD

Hej!

Jeg har været ude at investere i et 27" LCD tv af mærket Hugoson (Hugoson 2751) Da jeg kommer hjem og sætter det til min computer (S-vhs kabel) synes jeg ikke teksten er så fin som man kunne forvente. Jeg har et ATI Radeon 9600 kort i min maskine. Er det et program, driver eller noget andet software der kan gøre så teksten står helt skarpt? Eller bare billedet generelt? Eller skal jeg forbinde TV'et og computeren med et andet kabel?
Jeg har prøvet at indstille TV'et men der kan jeg hverken gøre fra eller til...

- Asger
Avatar billede jokkejensen Novice
18. december 2005 - 15:17 #1
Du skal ikke forbinde det med s-video.. så er du tilbage til PAL opløsning..

Brug DVI porten, så har du mulighed for at sætte opløsningen ordentligt..

Mvh
Avatar billede thomasfricke Juniormester
18. december 2005 - 15:52 #2
Ja... Almindelig skærm kabel, eller et DVI kabel... Det løser dit problem... Med mindre at din LCD skærm ikke understøtter det....
Avatar billede jokkejensen Novice
18. december 2005 - 15:55 #3
(så skulle han ikke have købt det :))
Avatar billede thomasfricke Juniormester
18. december 2005 - 15:57 #4
Det er rigtigt nok... :D
Avatar billede thegreatnerd Nybegynder
19. december 2005 - 15:21 #5
Hehe! Selvfølgelig understøtter den da det hele og mere til ;-) Mange tak for rådene! Det vil jeg prøve.

- Asger
Avatar billede thegreatnerd Nybegynder
19. december 2005 - 17:12 #6
Så kører det! Mange tak for hjælpen!

- Asger!
Avatar billede jokkejensen Novice
20. december 2005 - 15:02 #7
Så lidt, tak for points !