Avatar billede jpal Nybegynder
17. december 2005 - 17:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Unlock tools til pc

Hejsa

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde et gratis unlock prg. til nokia, som jeg kan køre på pc.

JP
Avatar billede nva Praktikant
17. december 2005 - 17:29 #1
Avatar billede nva Praktikant
17. december 2005 - 17:29 #2
Avatar billede nva Praktikant
17. december 2005 - 17:30 #3
Avatar billede jpal Nybegynder
17. december 2005 - 17:38 #4
Hej NVA

Har du forstand på unlock ??

Mvh Jan
Avatar billede nva Praktikant
17. december 2005 - 18:16 #5
Nix - har engang hørt at man kan få udregnet en kode som man taster ind og så er den unlocked, men kender absolut ikke noget til det ellers - sorry
Avatar billede jpal Nybegynder
17. december 2005 - 18:30 #6
ok, tak for svaret.
Her kommer lidt point..

JP
Avatar billede zerocrash Nybegynder
18. december 2005 - 02:21 #7
nva - bare lige en advarsel hertil. Hvis du unlocker en mobil - eller rettere prøver på det - og det mislykkedes efter 3. forsøg LÅSES mobilen og så skal du bruge et kabel mellem mobil og pc samt særligt programmel til at unlocke mobilen igen.