Avatar billede kudskjensen Nybegynder
17. december 2005 - 11:48 Der er 1 kommentar

Symantec Works

X Jeg har kig på Symantec Works, men er ikke helt klar over om det er et program jeg skal bruge eller om mit behov er noget andet?

Er det nogen som kender Symantecc Works og som kan hjælpe?

Jeg søger et program som hjælpe mig med at afdække problemmer på min pc og give en diagnose. Det kan være ved crash down af et program - ikke nødvendigvis ved virus men gerne sådan et program som kan sige at indstillinger eller filer mangler eller skal repareres eller opdateres før programmet virker igen.

Desuden må programmet gerne kunne gendanne slettede filer samt bruges til backup.

Jeg Har desuden haft kigge på Symantec Ghost og Norton Gateway,

samt
Norton Livestate Recovery Desktop også fra Symantec.

Norton Symantec Works inkludere Norton utilities,  Go Back,  Check it diagnostics, System uptimizer og antivirus. Men hvad dækker begreberne eller funktionerne over? Antivirus siger sig selv men kan Works integreres med Norton Internet Security som jeg allerede har. Hvad er Uitilities, Hvordan fungere Check it Diagnostics og er det godt? Og Hvad er system Uptimzer? Go Back funktionen er den bedre eller anderledes end Windows XPs egen Gendannelses funktion som findes under systemværktøj i tilbehør under programmer
Avatar billede kudskjensen Nybegynder
26. juni 2006 - 12:17 #1
lukker spørgsmål da ingen svarer..