Avatar billede qufel Nybegynder
16. december 2005 - 21:30 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Gendannelse af slettede filer?

Jeg har ved et uheld kommet til at slette nogle word dokumenter, som jeg så sandelig ikke måtte slette. Kan de gendannes?
Avatar billede ferdinand.k Mester
16. december 2005 - 21:31 #1
og de ligger vel ikke stadig i papirkurven?
Avatar billede qufel Nybegynder
16. december 2005 - 21:32 #2
Nej de er ikke i papirkurven.
Avatar billede ferdinand.k Mester
16. december 2005 - 21:39 #3
bare for at være sikker.. ;-)

Der findes værktøjer til at rede data'ene... kan du se hvilket format din disk er formateret som?
Du skal vide at sansynligheden for at finde dine data er størst hvis du stopper ALT arbejde på den, og slukker den! derefter kan du med nogle værktøjer undersøge disken via en anden computer.
Avatar billede qufel Nybegynder
16. december 2005 - 21:40 #4
Nu kender jeg ikke noget til Mac overhovedet næsten, så kunne godt bruge en meget detalieret beskrivelse af hvad jeg gør. For de dokumenter må ikke slette.
Avatar billede ferdinand.k Mester
16. december 2005 - 21:44 #5
ok, det bliver en lang aften...
Først og fremmest - arbejder du på den samme computer nu, som filerne lå på?
Avatar billede qufel Nybegynder
16. december 2005 - 21:48 #6
Jeg sidder ikke ved den samme computer, jeg sidder ved en windows, lige nu. Vi har slettet filerne under "finder" og så "tøm papirkurven" og ikke "en sikker tømning af tatirkurven"
Avatar billede qufel Nybegynder
16. december 2005 - 22:18 #8
Vi er ved at scanne efter filer nu. Håber det virker.
Avatar billede ferdinand.k Mester
16. december 2005 - 22:18 #9
fedt!
Avatar billede qufel Nybegynder
16. december 2005 - 23:24 #10
Vi fandt filerne, med de kunne ikke gendannes. Det kræver jeg køber versionen til 80 $
Avatar billede ferdinand.k Mester
17. december 2005 - 10:11 #11
ok... ja så er det jo et spørgsmål om hvor vigtige de filer er...!?
Avatar billede qufel Nybegynder
17. december 2005 - 11:27 #12
Der findes vel ikke et gratis program?
Avatar billede clma Nybegynder
17. december 2005 - 19:36 #13
hmm ja du kam bruge cmd!!!