Avatar billede jladata Nybegynder
16. december 2005 - 18:23 Der er 4 kommentarer

gennemgang af hijack log

Hej kan jeg få en til at lave et check af denne log fil?

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 18:21:34, on 16-12-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
c:\progra~1\mcafee\MCAFEE~1\MssSrv.exe
c:\programmer\mcafee.com\agent\mcdetect.exe
c:\PROGRA~1\mcafee.com\agent\mctskshd.exe
C:\PROGRA~1\McAfee.com\PERSON~1\MPFSERVICE.exe
C:\PROGRA~1\McAfee\SPAMKI~1\MSKSrvr.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Alcohol Soft\Alcohol 120\StarWind\StarWindService.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\PROGRA~1\mcafee.com\agent\mcagent.exe
C:\PROGRA~1\McAfee\SPAMKI~1\MSKAgent.exe
c:\progra~1\mcafee.com\vso\mcvsescn.exe
C:\PROGRA~1\McAfee.com\PERSON~1\MpfTray.exe
C:\Programmer\Lavasoft\Ad-Aware SE Plus\Ad-Watch.exe
C:\progra~1\mcafee\MCAFEE~1\MssCli.exe
C:\Programmer\DAEMON Tools\daemon.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\PROGRA~1\McAfee.com\PERSON~1\MpfAgent.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee QuickClean\Plguni.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\MemTurbo\MemTurbo.exe
c:\progra~1\mcafee.com\vso\mcvsftsn.exe
C:\Programmer\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Programmer\WinRAR\WinRAR.exe
C:\DOCUME~1\EvilTiki\LOKALE~1\Temp\Rar$EX00.344\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://windowsupdate.microsoft.com/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O3 - Toolbar: McAfee VirusScan - {BA52B914-B692-46c4-B683-905236F6F655} - c:\progra~1\mcafee.com\vso\mcvsshl.dll
O4 - HKLM\..\Run: [MCAgentExe] c:\PROGRA~1\mcafee.com\agent\mcagent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MCUpdateExe] C:\PROGRA~1\mcafee.com\agent\mcupdate.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MSKAGENTEXE] C:\PROGRA~1\McAfee\SPAMKI~1\MSKAgent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MSKDetectorExe] C:\PROGRA~1\McAfee\SPAMKI~1\MSKDetct.exe /startup
O4 - HKLM\..\Run: [VSOCheckTask] "c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcmnhdlr.exe" /checktask
O4 - HKLM\..\Run: [VirusScan Online] "c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcvsshld.exe" /disabled
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [MPFExe] C:\PROGRA~1\McAfee.com\PERSON~1\MpfTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [_AntiSpyware] c:\progra~1\mcafee\MCAFEE~1\MssCli.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Photo Downloader] "C:\Programmer\Adobe\Photoshop Album Starter Edition\3.0\Apps\apdproxy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools] "C:\Programmer\DAEMON Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [McAfee QuickClean Imonitor] C:\Programmer\McAfee\McAfee QuickClean\Plguni.exe /START
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [MSKAGENTEXE] C:\PROGRA~1\McAfee\SPAMKI~1\MSKAgent.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - Startup: MemTurbo.lnk = C:\Programmer\MemTurbo\MemTurbo.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1126946831811
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPodService - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: McAfee AntiSpyware Real-Time Scanner (McAfeeAntiSpyware) - McAfee, Inc. - c:\progra~1\mcafee\MCAFEE~1\MssSrv.exe
O23 - Service: McAfee WSC Integration (McDetect.exe) - McAfee, Inc - c:\programmer\mcafee.com\agent\mcdetect.exe
O23 - Service: McAfee.com McShield (McShield) - Unknown owner - c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcshield.exe
O23 - Service: McAfee Task Scheduler (McTskshd.exe) - McAfee, Inc - c:\PROGRA~1\mcafee.com\agent\mctskshd.exe
O23 - Service: McAfee SecurityCenter Update Manager (mcupdmgr.exe) - McAfee, Inc - C:\PROGRA~1\McAfee.com\Agent\mcupdmgr.exe
O23 - Service: McAfee.com VirusScan Online Realtime Engine (MCVSRte) - McAfee, Inc - c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcvsrte.exe
O23 - Service: McAfee Personal Firewall Service (MpfService) - McAfee Corporation - C:\PROGRA~1\McAfee.com\PERSON~1\MPFSERVICE.exe
O23 - Service: McAfee SpamKiller Server (MskService) - McAfee Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\SPAMKI~1\MSKSrvr.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: StarWind iSCSI Service (StarWindService) - Rocket Division Software - C:\Programmer\Alcohol Soft\Alcohol 120\StarWind\StarWindService.exe
Avatar billede levich Nybegynder
16. december 2005 - 19:01 #1
Ja, øjeblik.
Avatar billede levich Nybegynder
16. december 2005 - 19:03 #2
Det ser fint ud. Regner med, at det blot er for at være sikker?
Avatar billede jladata Nybegynder
16. december 2005 - 20:41 #3
det er fordi en af mine venners maskine er LANG tid om at starte op efter at han har skrevet sin login kode
Avatar billede levich Nybegynder
17. december 2005 - 19:38 #4
Jeg ved ikke hvad årsagen kan være. Desværre.