Avatar billede zarthax Nybegynder
16. december 2005 - 13:37 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

download fil

www.camedli.dk
Klik på "film".

Der ser man 3 kategorier, med, indtil videre 3 forskellige slags programmer.

Det er det 3. program der lader til at være et problem:
Der hentes kun 20mb, men filen er altså over 200mb stor ?!!!!

Hvad er det lige der går galt ??

Grunden til at filerne er pakket i .rar format, er at jeg ikke må streame fra serveren, hilket vil ske hvis jeg up-loader filerne som .wmv :(

Samtidig er jeg noget i tvivl om jeg gør det på den rigtige måde... det med at hente filer fra websitet. Jeg har jo blot komprimeret filerne til .rar, hvilket tvinger IE til at foreslå en download, da IE ikke kan læse disse filer. MEN, er det den rigtige  måde at gøre det på ??

(2 spørgsmål = 80 point)

//zarthax//
Avatar billede stephanryer Nybegynder
17. december 2005 - 14:19 #1
1. check om du har oploadet hele filen. Dette kan du fx gøre med et ftp program.
2. jeg ville foreslå .zip istedet for .rar da det ikke er alle der har winrar men de fleste har .zip da dette er indbygget i win xp.
Avatar billede zarthax Nybegynder
28. december 2005 - 09:48 #2
Har konverteret til Zip, men den store fl hentes stadig ikke korrekt :(
(Kultur - Ølsmagning ca. 275 mb)
Avatar billede stephanryer Nybegynder
29. december 2005 - 07:06 #3
Hvordan uploader du filen?
Avatar billede zarthax Nybegynder
31. december 2005 - 16:06 #4
via ace-FTP
Avatar billede stephanryer Nybegynder
01. januar 2006 - 17:09 #5
Og hvor stor ser filen ud inde i ace-FTP?
Avatar billede zarthax Nybegynder
20. januar 2006 - 12:52 #6
filen er, i uploadet tilstand, 275 mb.

Udnskyld den lange død periode, men jeg har haft rygende travlt :(
Avatar billede stephanryer Nybegynder
20. januar 2006 - 16:01 #7
du tror ikke det skyldes en pladsbegrænsning host din host?
Avatar billede zarthax Nybegynder
22. januar 2006 - 13:49 #8
nej, jeg har 3gb til rådighed. Bruger pt under 900mb
Avatar billede roenving Novice
22. januar 2006 - 22:16 #9
-- eller trafik-begrænsning ?-)
Avatar billede zarthax Nybegynder
25. januar 2006 - 13:01 #10
med 40gb trafik tilladt, skulle der ikke være et problem :S
jeg har webunion.dk
Avatar billede stephanryer Nybegynder
25. januar 2006 - 13:36 #11
Men er det ikke 40Gb pr kvartal? FOr i såfald er det ingenting med så store filer!
Avatar billede zarthax Nybegynder
09. maj 2006 - 13:53 #12
blah...har helt glemt at opdatere tråden :S Det er jeg ked af.

Filerne vil blive fjernet inden længe, da sitet vil skulle tage sig ud på en halt andn måde, og med et halt andet indhold...