Avatar billede grrr Nybegynder
16. december 2005 - 02:57 Der er 2 kommentarer

dbnet med router

hejsa jeg har lige fået dbnet 25/25 mibt
jeg vil da meget gerne bruge min tdc router "BEFSR41" link: http://www.linksys.com/servlet/Satellite?childpagename=US%2FLayout&packedargs=c%3DL_Product_C2%26cid%3D1122062340941&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper

men jeg ander ej hvor jeg skal starte.er ret ny til det her
jeg havde flere computer på den før da jeg havde tdc webspeed
og det virkede fint men når jeg sætter den til dbnet er der ingen forbindelse er der nogle ting jeg skal sætte routern til ?
ønsker virklig hjælp til dette
Avatar billede kenp Novice
16. december 2005 - 13:46 #1
Du skal sætte den op til den type forbindelse du har dvs.

DHCP eller Fast ip eller PPPoE
Avatar billede grrr Nybegynder
17. december 2005 - 05:37 #2
ellers tak for hjælpen men ringede til linksys suport vilket var helt i top nu er jeg på