Avatar billede sprit-billist Nybegynder
15. december 2005 - 18:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Undersøgelse af browser komfortab*

hej

kan jeg få et par stykker til at teste min hp i forskellige browsere da jeg vil vide om den bliver mis vist i fx. netscape og firefox og alle de andre

http://85.82.140.164/

og få jer til at skrive hvordan jeres skærm billed blev

på forhånd tak

/mvh
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2005 - 20:00 #1
http://www.adm-popcorn.dk/exp/672511/screendump.jpg sådan ser den ud i min firefox..

Ikke videre fikst at den forsvinder ud af skærmen i en opløsning på 1024*768 medmindre du self kun har lavet siden for folk med super høje opløsninger
Avatar billede roenving Novice
15. december 2005 - 23:57 #2
Den ser så rimeligt ens ud (som phunkys screendump !-) i alle mine browsere, men det virker, som phunky skriver, som om den er designet til ultrahøje opløsninger, hvilket måske ikke er den mest kundevenlige indgangsvinkel !o]

-- men man kan jo så kun-statere, at kompatibiliteten er i orden !-)
Avatar billede sprit-billist Nybegynder
16. december 2005 - 21:19 #3
den skulle stå til at justere efter skærm opløsning. men det er et java script, og har ikke helt styr på browser komfor* hvad det angår, selvom det er et simpelt script...