Avatar billede molin Nybegynder
15. december 2005 - 13:50 Der er 7 kommentarer

Hjælp ang. fremvisning af oplysningsboks på proceslinjen (Ved ur

Hej eksperter!

Jeg læste i et Komputer For Alle, om hvordan man kunne gøre sin computer hurtigere, og jeg fulgte deres steps. Et af dem gik ud på at man kunne fjerne den oplysnings boks som kommer ved for eksempel trådløst net Hvor den skriver hvad det hedder, og hvor godt det er. Jeg vil gerne have det tilbage så man kan se de oplysninger den kommer med. Men kan ikke huske hvor man går ind og slår det til. Kan huske det var noget med nogle værdier mener den skulle hedde "0" for ikke at fremvise dem, og "1" For at vise dem. Nogle som lige kan guide mig igennem, det, hvor jeg slår det til igen?? :)

Andreas.
Avatar billede hanne_e Nybegynder
15. december 2005 - 13:55 #1
måske kan du bare gå ind via kontrolpanel > netværksforbindelse > egenskaber for trådløst netværk og sætte de 2 flueben under generelt (vis ikon...) og (Giv besked...)
Avatar billede molin Nybegynder
15. december 2005 - 14:00 #2
Det er den skam sat til. men det er alle ting såsom installering af ny hardware, så siger den der plob lyd, og der kommer et ikon, men ingen boks popper op der nede med oplysninger.. :(
Avatar billede hanne_e Nybegynder
15. december 2005 - 14:04 #3
jeg er ikke sikker på jeg helt ved hvad du mener... den der plob lyd - er det din popup blocker? for så kunne du jo lige prøve at slå den fra.

jeg forestiller mig at (ang. netværk) har du måske fjernet de tjenester der ikke benyttes? Du har måske kun tcp/ip tilbage eller hur? for så skulle du måske forsøge at installere dem igen.
Avatar billede hanne_e Nybegynder
15. december 2005 - 14:07 #4
ellers har du muligvis været inde via kontrolpanel > administration > tjenester og så deaktiveret nogle af dem?
Avatar billede vejmand Juniormester
15. december 2005 - 14:08 #5
Kan du huske ca. hvor længe siden det er du har læst det i "Komputer for alle"
Avatar billede gratis Nybegynder
15. december 2005 - 16:50 #6
ku det måske være fra denne side, http://komputerforalle.dk/Crosslink.jsp?d=140
Avatar billede molin Nybegynder
16. december 2005 - 10:03 #7
Altså det er alt sammen, ikke kun netværk, men også AVG når den siger det der opdatering.

Billede: http://img202.imageshack.us/my.php?image=spm7kl.jpg

Det den boks jeg vile have frem igen. Håber det har hjulpet :)