Avatar billede christianbroendum Nybegynder
15. december 2005 - 10:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fjernsupport i Windows XP

Er der nogen der ved hvordan jeg overtager en andens computer? Jeg kan godt nå frem til skærmvisning men det har ikke været muligt at overtage den andens computer? Skal jeg som den der skal yde hjælp foretage mig noget eller er det den anden der skal have hjælp der skal gøre noget?

mvh
Christian
Avatar billede rolle1 Nybegynder
15. december 2005 - 11:20 #1
du skal bede om lov til at overtage den anden computer, og den anden skal give tilladelse:-)
Avatar billede christianbroendum Nybegynder
15. december 2005 - 11:27 #2
Ok men hvor skal jeg trykke? Kommer spørgsmål op på skærm elller hvor? Sidst så jeg bare modpartens skærm? men vidste ikke hvor jeg skulle trykke?

mvh
Avatar billede venturer Nybegynder
15. december 2005 - 13:12 #3
Du skal huske at bruge fjernsupport og ikke fjernskrivebord.

Fjernsupport kræver at "den anden ende" har bedt dig om hjælp, samt du har accepteret denne invitation.
Når du gør dette vil der starte et program op på din egen maskine hvor knapperne praktisk talt er selvforklarende.
Avatar billede christianbroendum Nybegynder
15. december 2005 - 13:21 #4
Det er også Fjernsupport i Windows XP jeg bruger . Jeg går i Start- Hjælp og Support - Inviter en ven - etc!! modparten gør!
Avatar billede yaris Praktikant
15. december 2005 - 16:41 #5
er du sikker på at modparten har markeret at han tillader at invitationer til fjernsupport sendes fra hans computer
Avatar billede christianbroendum Nybegynder
15. december 2005 - 17:48 #6
Ja i - Start - denne computer - egenskaber - fjernforbindelser - tillad fjernsupport er afkrydset!