Avatar billede lause Nybegynder
14. december 2005 - 22:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

harddisk beder om at blive formateret

Hej
har en ekstra harddisk, kun til billeder. da jeg overførte er god portion billeder til harddisken fik jeg melding og at harddisken var fuld, overførete så til et andet drev alt var ok, indtil jeg ville åbne den ekstra Disk, der fik jeg spurgt on jeg vil formaterer på gældende disk?? kort sagt jeg kommer ikke ind på den..
Hvad gør jeg nu?? håbet at i kan hjælpe mig..
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
14. december 2005 - 23:00 #1
ikke godt:

Forsøg i nævnte rækkefølge (check mellem hver om der er succes:

1. fjern alle usb-controllere fra enhedshåndtering (kontrolpanel - system - hardware) og genstart maskinen, og lad den finde alle dine usb-enheder igen.

2. Jeg formoder den har drev-bogstav?
skriv i commandolinje: chkdsk x: /f (hvor x er drevbogstav).

3. Hvis det ikke virker så download

http://www.pcinspector.de/file_recovery/uk/welcome.htm
Avatar billede lause Nybegynder
14. december 2005 - 23:07 #2
tak vil lige nævne, her er der ikke tale om en ekstern hardisk.
Avatar billede off-line Nybegynder
14. december 2005 - 23:13 #3
ER det en Maxtor, jeg har set her på E, at der er flere, som har mistet partitions tabellen på Maxtor HD.
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
14. december 2005 - 23:14 #4
så starter du bare fra punkt 2.
Avatar billede off-line Nybegynder
14. december 2005 - 23:19 #5
Her er et link til et lignende problem. Desvæære blev der ikke fundet en løsning.
http://www.eksperten.dk/spm/671409
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2005 - 08:47 #7
Har du mistet partitionstabellen prø http://www.helgec.dk/lost%20partition.html
Har du mistet data prøv http://www.helgec.dk/lost_data.html
Avatar billede rolle1 Nybegynder
15. december 2005 - 08:50 #8
Det fænomen er set før, hvis jeg var dig ville jeg finde et program som get data back eller andet så du kan hente de data der ligger på disken ud, det lyder på mig som der er block fejl på din disk.
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2005 - 09:43 #9
Stadig problemer