Avatar billede Slettet bruger
14. december 2005 - 21:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

flash til IE

jeg kan ikke downloade flash til mi IE 6,0 hvad skal jeg gøre!!

har forsøgt at hente flash men jeg kan ikkehente det til IE kun til firefox
Avatar billede yezbarh Nybegynder
14. december 2005 - 21:44 #1
Har på samme måde, kan godt se flash med firefox, men ikke i internet explorer..

Lytter med.
Avatar billede pidgeot Nybegynder
14. december 2005 - 21:46 #2
Hvad sker der helt præcist når du går ind på http://www.macromedia.com/shockwave/download/triggerpages_mmcom/flash.html med IE?
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2005 - 21:51 #3
intet når jeg klikker på download skifter den side men intet bliver hentet
Avatar billede eskilbusck Nybegynder
15. december 2005 - 15:16 #4
Hey,

Her er en alternativ måde at installere Flash Playeren på. Nedenstående link, linker til en Flash Player download side, ca. midt på siden kan man downloade Flash Player for Internet Explorer.

http://www.macromedia.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=tn_19166#download

Prøv det, håber det virker - hvis ikke så skriv igen, har lidt flere idéer.

/Eskil
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2005 - 22:48 #5
hej har været en tur i budapest derfor har jeg ikke svaret men det ser ud til at det virkede så smid et svar
Avatar billede eskilbusck Nybegynder
19. december 2005 - 02:38 #6
Klart.

/E