Avatar billede tingleff Praktikant
24. april 2001 - 14:44 Der er 12 kommentarer og
5 løsninger

leverandøre til nyopstartet firma

Hey guys

Jeg har netop startet et nyt firma op, hvor vi skal køre noget salg af pc/software/hardware osv......Men vi mangler nogle leverandører.
Er der nogle som har nogle gode forslag. Det må gerne være billigt.

/tingleff
Avatar billede disky Nybegynder
24. april 2001 - 14:58 #1
så skal i købe det i udlandet, eller i extremt stort styktal
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
24. april 2001 - 15:56 #2
Avatar billede ricky Nybegynder
24. april 2001 - 16:59 #3
tingleff>> gudfaderbevars... det vil sige at I ikke har en sk.. begreb om hvad det vil sige at sælge edb-udstyr... lyder som en rigtig kanon ide til et nyt firma, du har der!
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
24. april 2001 - 17:01 #4
Avatar billede janomel Nybegynder
24. april 2001 - 18:22 #5
Prøv datapoint
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
24. april 2001 - 18:38 #6
>>janomel, data-point har faktisk ikke ret meget ud over thermal take kølere
Avatar billede ruderkonge Nybegynder
24. april 2001 - 23:46 #7
Tag selv turen til taiwan, S\'pore mv...
Avatar billede nil.dk Nybegynder
25. april 2001 - 08:11 #8
smg.dk kan jeg også godt anbefale
Avatar billede gephion Nybegynder
29. april 2001 - 08:34 #9
Datapoint Europe arbejder jeg selv i, og vi sælger til ovenstående (vi er distributører), så vi har da pænt gode priser :)

Men ellers kan jeg da klart anbefale de ovenstående bud! Gode priser, god service....

ruderkonge:  Ehmm, nu er det jo ikke bare lige at smutte til Taiwan og købe det hele hjem selv, trust me, I know :D
Avatar billede gephion Nybegynder
29. april 2001 - 08:36 #10
Tingleff:

Hvad skal du da bruge?
Avatar billede gephion Nybegynder
29. april 2001 - 08:39 #11
carsten_lusk:

Du må næsten arbejde for en konkurrent :) Siden du kommer med en sådan bemærkning :D

bnp components måske? ehhehe
Avatar billede gephion Nybegynder
29. april 2001 - 08:40 #12
Men jow da.

Bnp components er da også et udemærket firma at handle med....
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
02. maj 2001 - 02:14 #13
Når det gælder RAM har jeg gode erfaringer med Tech-Trade.dk

Det lyder lidt vildt bare at starte et firma op uden at have kendskab til hvilke leverandører som du vil benytte...Det kræver lidt mere end bare en god ide at drive et firma... Specielt i en branche hvor kunden kun vil betale din kostpris+moms fratrukket kontantrabat (Mindst 10%) ;)
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
02. maj 2001 - 11:01 #14
>>nej, gephion men data-point har da ikke ret meget andet end de kølere, feks mobo, cpu, hdd og grafikkort har de jo ikke overvældende udvalg af
har jeg ret ??
Avatar billede gephion Nybegynder
03. maj 2001 - 06:49 #15
Ehmm.. Både og.. :)

Nej, vi sælger faktisk kun mobo´s og CPU, hvis en kunde specifikt beder os om det, men vi sælger da GFX kort i stor stil (Geforce kort)

Men det er da rigtigt at vi før i tiden havde et rimeligt begrænset lager, men p.t har vi da fået en del nye ting på lager.

Men hummmm... Du kan da sige til, så kan vi da \"bytte\" prislister :)

Forøvrigt er der en del ting vi har distrbution på, som vi bare ikke sælger i Danmark, da vi så træder en anden distributør over tæerne, som for eksemple Soltek mobo´s, og vi har da HD´s også :)

Men jow da, kølere er en stor del af vores varelager :)

Avatar billede bullerbasse Nybegynder
05. juli 2001 - 23:08 #16
Prøv lige at tjekke www.bj-trading.dk
de leverer hardware til små penge
KIK selv
Avatar billede morten20 Nybegynder
22. april 2002 - 16:07 #17
Du kan jo prøve at se på www.bluecom.com - her er de bedste priser :-)

Men primært hvis du køber stort ind af gangen, og selvfølgelig kun B2B.