Avatar billede npa Nybegynder
14. december 2005 - 14:26 Der er 1 kommentar

Generisk elementnavn

Hej
Jeg prøver på at lave en XSLT som omformer noget XML til andet XML og har i den forbindelse lavet en template, som skal danne elementer udfra en liste og hvor elementnavnet skal sendes med som parameter. Hvordan gør man det?

Jeg har forsøgt at bruge <xsl:element name="$min-parameter">..., men der må åbenbart ikke stå et variabelt navn. Hvordan gør man så? Er der nogen som kan hjælpe?
Avatar billede janegil Nybegynder
15. december 2005 - 10:43 #1
...og listen skal ligge utenfor stilarket? Listen kan ikke være en del av template?