Avatar billede goof78 Nybegynder
14. december 2005 - 11:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Åben link i nyt vindue(PHP)

Jeg spørger på vegne af en anden, så er ikke klar over hverken kode, eller om placeringen er optimal.

Problemet er, at når man klikker på et link på hjemmesiden, åbner den siden i eksisterende vindue, fremfor et nyt. Det er også fint nok på de "interne" sider, men når det er links til andre sider, kunne det være rart med flere vinduer.

Hvad mangler/skal gøres?
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2005 - 11:21 #1
<a href="side.php" target="_BLANK">Link</a>

Det er html - ikke php.
Avatar billede goof78 Nybegynder
14. december 2005 - 12:45 #2
Mange tak, jeg ladet svaret gå videre, og vender tilbage når/hvis det virker, så må du lige skrive svar igen, håber det er okay.
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2005 - 13:12 #3
Yes