Avatar billede s_brodersen Nybegynder
24. april 2001 - 13:51 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

harddisk

Hvis jeg skal finde oplysninger om harddisken struktur m.m. hvor skal jeg så lede.

Avatar billede e-koncept Nybegynder
24. april 2001 - 13:57 #1
Øhhh cnet.com eller din producents hp eller der hvor du købte den???
Avatar billede s_brodersen Nybegynder
24. april 2001 - 14:07 #2
Dt er ikke min harddisk, men harddiske generelt.
Avatar billede driis Nybegynder
24. april 2001 - 14:10 #3
Avatar billede hans_nielsen Nybegynder
24. april 2001 - 14:11 #4
Det skal helst være på dansk, hvis det kan lade sig gøre.
Avatar billede hans_nielsen Nybegynder
24. april 2001 - 14:13 #5
Jeg er med på en kigger.....
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
24. april 2001 - 14:18 #6
Kender du IDG heftet windows 98 - der står det meget godt forklaret...
Avatar billede hans_nielsen Nybegynder
24. april 2001 - 14:19 #7
morten->

Står der ikke noget på nettet?
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
24. april 2001 - 14:21 #8
Har du overtaget dette spørgsmål fra s_brodersen eller hvad??? Er der lidt tale om snyd her?

Hvis ikke i begge to var gamle brugere ville jeg blive mistenksom nu, men siden der ikke er noget med mange point og accepteret hinandens spørgsmål såå...
Avatar billede driis Nybegynder
24. april 2001 - 14:24 #9
Lidt på dansk, men ikke helt så teknisk:
http://www.mkdata.dk/pctutor/modul4b1.htm
Avatar billede hans_nielsen Nybegynder
24. april 2001 - 14:26 #10
Morten->

Ja, det kunne vel godt se sådan ud. Men hvis du kiggede på http://www.eksperten.dk/spm/59677 ville du kunne se at jeg har en opgave om emnet.
Selv om det er et gammelt spørgmål, har jeg stadig brug for oplysninger.

Jeg faldt tilfældigvis over dette spørgsmål, et jeg selv kuunne have skrevet, og vil gerne vide det samme. Derfor spørger jeg \"driis\" og han ved om der findes noget på nettet. Det ville heæt sikkert være det nemmeste. Både for mig og for s_brodersen.

Er svaret godt burde jeg måske dele \"udgiften\" med s_brodersen.

/Hans
Avatar billede s_brodersen Nybegynder
24. april 2001 - 14:28 #11
driis->

Jeg har læst det på mkdata.dk

Det er udemærket, og jeg har da også brugt lidt af det.

Jeg har bare en fornemmelse af at der findes mere detaljeret viden om emnet ( ikke for at lyde snobbet ).
Avatar billede driis Nybegynder
24. april 2001 - 14:35 #12
Selvfølgelig gør der det, og det på Toms Hardware er faktisk ret detaljeret. Men det kan godt være svært at finde en så god beskrivelse på dansk.