Avatar billede flicker Nybegynder
14. december 2005 - 08:58 Der er 2 kommentarer

Kan jeg oprette en fiktiv netværkssti?

Jeg har en fil som kalder en sti på et netværk \\****\d\ osv. Kan jeg på en eller anden måde snyde computeren til at tro at der er et netværksdrev, men som ligger på dens egen harddisk, så jeg får filen til at lede det rigtige sted?

Mvh. SSA
Avatar billede flicker Nybegynder
14. december 2005 - 09:15 #1
Jeg kom til at tænke på at man jo kan lave et ftp site til et netværksdrev. Er der nogen som kender en ftp som altid kører, og hvor man kan lægge en enkelt log-fil.
Avatar billede vessel Nybegynder
14. december 2005 - 16:47 #2
Del en mappe på din egen computer...
\\pc-navn\din_delte_mappe