Avatar billede gnyff Nybegynder
14. december 2005 - 08:54 Der er 1 løsning

Mysql virker lige pludselig ikke

Hej Eksperter

Jeg har installeret en linux server ( Ubuntu server ), samt apache, mysql, php4, php4-gd2, php4-mysql.
Og i starten virkede det hele upåklageligt, men lige pludselig virkede de php-sider der har tilknytning til mysql ikke. Når jeg spørger efter en side, skriver den "siden kan ikke vises"

Jeg har tjekket med mysqlcheck samt nogle andre kommandoer på linux-serveren, og selve databaserne ser ud til at have det fint.

Jeg har også prøvet at geninstallere og updatere php, mysql, apache etc. men intet virker.

Sprøgmålet er om jeg er nødsaget til at gensinstallere min server?

Jeg ved ikke om det kan have nogen betydning, men jeg har lavet VirtualHost i httpd.conf som ellers virker udemærket.
Avatar billede gnyff Nybegynder
19. december 2005 - 09:09 #1
Hmmm... der var sq ikke mange såkaldte "eksperter" der kunne hjælpe