Avatar billede the_rx7_guy Nybegynder
24. april 2001 - 13:49 Der er 4 kommentarer

HP Laserjet 4MV \"error 51\"

Jeg har en HP Laserjet 4MV der melder \"error 51\" på hver side 2.

Den kører fint hvis man kun sender een side afsted.

Hvis man sender et flersidet printjob melder den fejl på side nr. 2 og printer en tom side ud dér.

Man kan få den til at fortsætte med side 3 med \"fortsæt\", men så melder den fejl igen på side 4.

HP\'s hjemmeside siger at det drejer sig om defekt laserenhed, fejl på den optiske fiber, eller kondens på laserenheden.

Det kan jeg bare ikke få til at passe med at den kører fint på hver den første side.

Er der nogen der kender et bugfix hertil, eller ved hvor man skal sparke, og evt. hvor hårdt?
Avatar billede makse Nybegynder
24. april 2001 - 16:15 #1
Har du prøvet med et andet printerkabel?
Avatar billede the_rx7_guy Nybegynder
26. april 2001 - 11:03 #2
Ja, 3 forskellige. Ingen forskel.
Avatar billede the_rx7_guy Nybegynder
26. april 2001 - 11:04 #3
Ja, 3 forskellige. Ingen forskel
Avatar billede makse Nybegynder
27. april 2001 - 23:49 #4
Fra http://www.all-laser.com/error52.html
On the LaserJet 4 Series, an ERROR 51/52 is usually an indication of a defective scanner assembly. You should check for loose connections first of course.