Avatar billede lmc Nybegynder
13. december 2005 - 18:43 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

Norton antivirus

Hej

Jeg skal til at købe ny Norton antivirus program
Lige nu kører jeg med Norton antivirus 2003 pro

Vil det være bedre at skifte til Norton antivirus 2006?

Hvad siger I......
Avatar billede overloaded Mester
13. december 2005 - 18:48 #1
Norton antivirus er ikke lige mit foretrukne, det sløver computeren helt tilbage i stenalderen. Prøv Bullguard i stedet for. www.bullguard.com
Avatar billede overloaded Mester
13. december 2005 - 18:59 #2
Avatar billede boxer Nybegynder
13. december 2005 - 19:14 #3
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
13. december 2005 - 19:19 #4
Om det skal være Norton eller ikke er en smagssag. Norton 2003 er under ingen omstændigheder nok. 2003 har ikke security risk detektion (spyware / trojan).

Du skal derfor mindst opgradere eller købe andet.

Det er fuldt ud korrekt at 2003 sløver meget, jeg har ikke kendskab til 2006. Jeg bruger symantec AV (Prof. version af Norton). Den sløver ikke i samme stil.
Avatar billede friost Nybegynder
13. december 2005 - 19:28 #5
Jeg bruger også Bullguard. Det er virkelig et godt internet security program. Det er dejligt simpelt, overskueligt og brugervenligt. Du får 2 måneders gratis prøveperiode, uden nogen specielle begrænsning er.

Fordi Norton er kendt betyder det langt fra de er de bedste. PC-cellin

Her er et link til en test af diverse virus-/firewall-programmer:
http://anti-virus-software-review.toptenreviews.com/?ttreng=1&ttrkey=pc+cillin

HUSK! Hvis du vælger senere hen at købe det så brug prøve-versionen i 2 måneder og herefter den betalte version. Så får du nemlig 2 år + 2 måneder. :-)
Avatar billede friost Nybegynder
13. december 2005 - 19:30 #6
PC-cillin er også anerkendt.
Og F-secure kan jeg umiddelbart også stå inde for. Og det er også rart det er dansk.
Avatar billede fazli Nybegynder
13. december 2005 - 20:59 #7
det eneste jeg kan sige er:
KASPERSKY! :D
Avatar billede lmc Nybegynder
13. december 2005 - 22:11 #8
Nu har jeg afinstalleret Norton antivirus/Firewall
Nu vil jeg så installer BullGuard.
Følgen fejl kommer frem!!
                          Overskrift
                bullguard.exe - Defekt afbildning1
"Programmet eller DLL'en C\WINDOWS\system32\MFC71U.DLL er ikke gyldigt Windows-billede. Kontroller dette med din installationsdiskette"

Disse fejl havde jeg nu ikke med Norton........
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
13. december 2005 - 22:33 #9
Avatar billede lmc Nybegynder
11. januar 2006 - 01:00 #10
Hvordan swer i på "BitDefender" er det et godt program, jeg ser det får guld på denne adresse http://anti-virus-software-review.toptenreviews.com/?ttreng=1&ttrkey=pc+cillin
Avatar billede friost Nybegynder
17. januar 2006 - 10:38 #11
ok...
Avatar billede friost Nybegynder
17. januar 2006 - 10:41 #12
jeg siger tak til lmc, halvamatoer, fazli, boxer og overloaded.

I får alle point. Jeg mangler bare et svar fra hver af jer.
Avatar billede boxer Nybegynder
17. januar 2006 - 10:53 #13
Kommer her :o)
Avatar billede overloaded Mester
17. januar 2006 - 15:51 #14
Svar:)
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
17. januar 2006 - 18:17 #15
et stk svar