Avatar billede teambadedyr Nybegynder
13. december 2005 - 17:25 Der er 1 løsning

Ram i En iMac DV

Hey...

Kan jeg putte en PC ram modul i min imac. Når det opfylder 168-pin SDRAM DIMM, 3.3 volt, unbuffered, 8-byte, non-parity, Pc-100?

På forhånd Tak

Mvh
per
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
14. december 2005 - 11:50 #1
tja, fordi de ram som apple bruger er kingston ram, den eneste forskel på de ram du køber på edbpriser og apple.dk er at apple tester ram blokken først, så de ved den virker, fordi mac maskiner er mere følsomme overfor uligheder i ram modulerne.
fx hvis du har 2 klodser, skal de helst være så ens som muligt, el. kan det godt skabe problemer.
men udover det så sku det virke upåklageligt.