Avatar billede bamse2000 Nybegynder
13. december 2005 - 17:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

"Ikke til stede" virker ikke

Hej,

Ja, som sagt. Min "Ikke til stede" virker ikke. Jeg har tjekket indstilliger->personlig->staus og den ER krydset af...

Nogen som kan hjælpe?

på forhånd tak!

>>Bamse
Avatar billede nva Praktikant
14. december 2005 - 09:10 #1
Hvilken version af msn bruger du - og er den patchet på nogen måde?
Avatar billede bamse2000 Nybegynder
14. december 2005 - 11:03 #2
Jeg bruger det nyeste 7.5 og den er ikke patchet, tror jeg. Jeg ved i hvert fald ikke hvordan man gør det.
Avatar billede nva Praktikant
14. december 2005 - 11:41 #3
jeg kan desværre ikke bruge msn på mit arbejde, så jeg kan først undersøge nærmere når jeg kommer hjem. Måske ser andre dit spørgsmål og kan give en løsning.
Avatar billede bamse2000 Nybegynder
14. december 2005 - 12:00 #4
Helt iorden, tak skal du have alligevel!

>>Bamse
Avatar billede christian_p Nybegynder
15. december 2005 - 20:34 #5
Mit MSN gjorde helt det samme for noget tid siden. Jeg geninstallerede det ganske enkelt, og problemet var løst. Så mit råd til er at geninstallere MSN.
Avatar billede bamse2000 Nybegynder
15. december 2005 - 22:30 #6
Hm... Det virker ikke. Jeg fjernede det under tilføj/fjern og installerede det igen:(
Avatar billede bamse2000 Nybegynder
16. januar 2006 - 20:43 #7
Virker stadig ikke - lukker spørgsmålet