Avatar billede smudo Nybegynder
12. december 2005 - 21:44 Der er 1 løsning

Coppermine Photo Gallery

Jeg vil gerne køre "Coppermine Photo Gallery" (www.coppermine.sf.net) uden dog at have den store forstand på dataser og webservere. Jeg har installeret WAMP5, som er en pakke med MySQL og Apache server.

Mit problem er at jeg, når jeg går i gang med at opsætte CPG, ikke ved hvad jeg skal udfylde de tomme felter hvor der står "MySQL database name", "MySQL username" og "MySQL password" med. Der skal åbenbart oprettes en database. Der er i WAMP5 et online interface, SQLiteManager, hvor man kan adminstrere sine databaser. Jeg kan bare ikke finde ud af at oprette en...??
http://www.focusfoto.dk/temp/coppermine.jpg
Avatar billede smudo Nybegynder
20. december 2005 - 22:14 #1
lukning af spm.