Avatar billede ravnemor Juniormester
12. december 2005 - 21:26 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

HVad hedder min ph lampe

Jeg har en ph lampe som jeg skal prøve at sælge for min svigermor. Jeg aner dog ikke meget om ph lamper, så er der et sted på nettet hvor jeg kan se hvordan jeg skal beskrive den ?

De nævnes jo med str som 1-5 eller mere ? Og så er der nogle der beskrives som 4/3 og 2/1. Hvor kan jeg se hvad denne lampe er for en ? Er det ikke noget med målet på den inderste af skærmene. Denne her er iøvrigt rød, men blåt på indersiden af den næstnederste skærm. Siger det jer noget ?
Avatar billede juventus Nybegynder
12. december 2005 - 21:31 #1
Avatar billede tobbersecondary Nybegynder
12. december 2005 - 23:01 #2
Uden at du skriver, hvorvidt det er en bordlampe, standerlampe eller loftslampe er mit gæt ud fra din beskrivelse at det er en loftslampen PH5, du mener.

Tjek dette link:
http://www.klassik.dk/2/1098/531/henningsen-poul.html

-Tobber
Avatar billede ravnemor Juniormester
13. december 2005 - 20:37 #3
Det er nogle rigtig gode link i kom med der og jeg kunne bruge dem begge. Jeg blev en del klogere.

Det er en rød PH5 loftlampe :-)

Tak for jeres hjælp, jeg vil se hvad jeg kan få den solgt til. I får lov at dele pointene.
Avatar billede tobbersecondary Nybegynder
13. december 2005 - 20:39 #4
Selv tak.