Avatar billede hanus Nybegynder
12. december 2005 - 19:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Søger program til partitionering af USB-harddisk

Hej!

Jeg har lige koblet min hjemmebyggede USB-harddisk til min bærbare. Selve disken er upartitioneret, men jeg kan se den gennem diskadministration. Jeg kan bare ikke få lov til at formatere den. Findes der er et eller andet program der kan gøre dette? Helst i en prøveversion eller freeware?
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2005 - 19:06 #1
Kan du ikke partitionere den DiskManagment ???
Hvilke fejl kommer den med ?
Avatar billede kasper_the_god Nybegynder
12. december 2005 - 19:14 #2
Partition magic
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
12. december 2005 - 20:01 #3
kasper_the_god: Partition Magic kan ikke noget som helst hvis man ikke betaler for det og det slet ikke nødvendigt med det program her.

hanus: Vi er nødt til at have en lidt mere præcis fejlbeskrivelse end "jeg kan bare ikke få lov til at formattere den". Hvad gør du helt nøjagtigt? Hvilken fejlmeddelelse får du? Hvilken version af Windows bruger du? Windows XP? SP1? SP2?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
12. december 2005 - 20:06 #4
Avatar billede hanus Nybegynder
12. december 2005 - 21:18 #5
Fandt selv ud af det. Partition Magic kan gøre det, men det koster jo. Windows kunne jo også gøre det, det var bare mig der ikke havde kigget alle indstillinger for drevet efter. Men tak for svar.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
12. december 2005 - 21:19 #6
se mit link.. alternativer til PM..o)
Avatar billede htmlkongen Novice
15. december 2005 - 16:35 #7
Kan også anbefale Convert Partion - har jeg brugt en gang.

Tilgengæld har jeg haft meget bøvl med PM :(

God jul ;)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
19. december 2005 - 20:58 #8
skal der ikke lukkes her..??
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. januar 2006 - 11:53 #9
vær sød at lukke..O)