Avatar billede supergejl Nybegynder
12. december 2005 - 18:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Apple 20" Cinema som ekstern skærm via DVI (IBM port replikator)

Jeg kan ikke få Thinkpad T43 til at outputte 1680x1050 på min Apple 20" Cinema. Jeg får kun 1400x1050 hvilket er max/anbefalet til notebook'en.

Jeg har et ATI Mobility Radeon X300 grafikkort, og kører via DVI fra IBM Port Replikator.

Mangler jeg drivere? Eller værre - kan grafikkortet ikke outputte dette format til den eksterne skærm?
Avatar billede macintosse Nybegynder
13. december 2005 - 07:47 #1
Det er dit skærmkort der ikke har højere opløsning, desværre ;o(
Avatar billede supergejl Nybegynder
13. december 2005 - 11:17 #2
Wrong. Det virker nu. Downloadede ATI Catalyst Center og fik definitionerne sat op.