Avatar billede zehrid Nybegynder
12. december 2005 - 17:41 Der er 1 kommentar

cd-drev aflæser alle mine cd-er som audio

har lige købt et nyt bundkort men den fungerer desværre ikke 100 korrekt. min cd-afspiller og brænder kan ikke aflæse mine cd-er ordenligt. når jeg indsætter en cd i, så bliver den aflæst forkert. som inholdet af cd-en vises der kun en audiofil (meget mystisk) og ved "afspillning" af filen genstertes min computer automatisk! og det er ligemeget hvilken cd jeg smider i ! hvad skal jeg gør? :D
Avatar billede boxer Nybegynder
12. december 2005 - 18:30 #1
Prøv at gå i enhedshåndtering, højreklik på begge drev og vælg fjern. Genstart og windows installerer dem påny. Nu skulle de gerne virke igen :o)