Avatar billede chinahouse Nybegynder
24. april 2001 - 11:54 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

Design søges

Jeg er ved at lave en side for en Restaurent.
Jeg har lavet de sider som der skal være, men:
Jeg mangler et design til siden..

Kan nogen hjælpe mig ?
Avatar billede nil.dk Nybegynder
24. april 2001 - 11:57 #1
Hvordan vil du have hjælp?
Avatar billede chinahouse Nybegynder
24. april 2001 - 11:57 #2
nil.dk - Jeg søger et design !
Jeg ved godt hvad jeg skal have på siden, men jeg har ikke noget design endnu..
Har du sådan et ?
Eller kan du lave et fedt et ?
Avatar billede kaage Nybegynder
24. april 2001 - 11:58 #3
Farver, stil, type restaurant osv. fortæl fortæl..
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. april 2001 - 12:01 #4
for 100 point ???
Avatar billede phrozia Juniormester
24. april 2001 - 12:08 #5
Er lige med på en lytter....
Avatar billede ajh Nybegynder
24. april 2001 - 12:15 #6
ljweb> well.. 100 point kan nok få lille jens otto der laver sin første webside ud af starthullerne :o)
Vi andre der lever af det kræver jo nok lidt mere end point.

Jeg laver det f.eks gerne for 575,- i timen.

Men hvis det er chinahouse (restauranten) vi snakker om kan det da godt være der er nogle der vil gøre det billigere for referencen.

//Anja
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. april 2001 - 12:18 #7
ajh >> my point exactly
Avatar billede nil.dk Nybegynder
24. april 2001 - 12:18 #8
jens otto ;o)
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
24. april 2001 - 12:20 #9
Hvis jeg kunne gjorde jeg det gerne for points skyld, men det kan jeg desværre ikke. Er det ikke nok at blive nævnt på siden?
Avatar billede annikadk Nybegynder
24. april 2001 - 12:29 #10
morten: kun 1 bruger! husk det nu...

Jeg skodder selv til grafik.. ikke at jeg ikke kan lide det, men...
Ellers kunne jeg godt..
Men skal du have det \"ordentligt\" af nogle så bliver det nok svært for 100point.
Avatar billede abcaltkanske Nybegynder
24. april 2001 - 12:37 #11
-> annikadk - hvad mener du? Jeg har kun 1 bruger og jeg kan IKKE lave et design, men hvis jeg kunne så gjorde jeg det gerne modsat alle andre for 100 point...
Avatar billede nil.dk Nybegynder
24. april 2001 - 12:40 #12
Nej nu er du sgu for dum Morten...

morten_dyrekilde / abcaltkanske !!!
Avatar billede nil.dk Nybegynder
24. april 2001 - 12:40 #13
Call in the Brigades !!!
Avatar billede annikadk Nybegynder
24. april 2001 - 12:42 #14
*lol*
3 i en...
Avatar billede annikadk Nybegynder
24. april 2001 - 12:43 #15
Jeg læser mortens som = chinahouse pga.
\"Er det ikke nok at blive nævnt på siden?\"
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. april 2001 - 12:44 #16
hvis ikke vi får cash for designet kan man skynde sig at registrere chinahouse.dk og sælge det istedet *gg*
Avatar billede nil.dk Nybegynder
24. april 2001 - 12:45 #17
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
24. april 2001 - 12:52 #18
Det havde jeg slet ikke set!!! - har lavet indlæg - lad os holde diskussionen i nil\'s spørgsmål...
Avatar billede annikadk Nybegynder
24. april 2001 - 12:54 #19
guuud.. er den fri stadig??
det er sådan en man tror er optaget, for der er jo vildt mange steder med det navn..
Avatar billede ajh Nybegynder
24. april 2001 - 13:05 #20
Avatar billede zenex Nybegynder
24. april 2001 - 14:59 #21
Jeg vil da gerne prøve at lave noget design, til siden, men jeg er ikke helt klar over hvordan du mener. Skal man bare sammensætte farver for dig eller skal man lave logo og billedknapper?
Avatar billede chinahouse Nybegynder
25. april 2001 - 11:04 #22
Fint.. Så sætter jeg det op til 300 !!

Gider i så lave et design til mig ?
Avatar billede chinahouse Nybegynder
25. april 2001 - 11:06 #23
kaage  - Farverne skal være lyse, det er en Kinesisk restaurent.... Der må også gerne være et logo hvor der står \"China House\" :
Det skal være nogle lyse farver !
Avatar billede crizzer Nybegynder
04. maj 2001 - 17:15 #24
jeg har lavet et design til dig men jeg syntes at jeg vil have lidt mere end 300 hvis du sætter det op til 500 så vil jeg også lave en banner til dig.
Avatar billede cain Nybegynder
04. maj 2001 - 17:25 #25
jeg vil godt se noget fra dig crizzer før du kan tillade dig at kræve at du skal have flere point.......
Avatar billede crizzer Nybegynder
04. maj 2001 - 19:46 #26
Her har du designet og banneren, hvis der noget du gerne vil have lavet om så sig til.
http://www.whitehat.dk/crizzer/Chinahouse.html
Avatar billede crizzer Nybegynder
05. maj 2001 - 11:24 #27
hvornår har du tænk dig at svare
Avatar billede ajh Nybegynder
05. maj 2001 - 14:49 #28
undskyld at jeg blander mig igen, men jeg vil bare lige sige til chinahouse at det crizzer har lavet bestemt ikke er 500 points  værd... personligt ville jeg have points for at tage imod det...
Avatar billede ajh Nybegynder
05. maj 2001 - 14:49 #29
undskyld at jeg blander mig igen, men jeg vil bare lige sige til chinahouse at det crizzer har lavet bestemt ikke er 500 points  værd... personligt ville jeg have points for at tage imod det...
Avatar billede chinahouse Nybegynder
03. juni 2001 - 14:10 #30
crizzer - Jeg kan ikke se dit.. men jeg har selv lavet mit eget!