Avatar billede webmazter Nybegynder
12. december 2005 - 01:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hvad gør sd4hide

For at jeg skal starte mit nfs most wanted op, så skal jeg først ind og bruge programmet sd4hide, men hvad gør det enlig?
Avatar billede boxer Nybegynder
12. december 2005 - 08:51 #1
Jeg ved ikke nøjagtigt hvad sd4hide gør, men jeg ved at hvis det er nødvendigt at bruge den, er det fordi du sidder med en ulovlig kopi at NFS Most Wanted :o)

Spørgsmål vedr. ulovligheder må ikke stilles eller besvares på eksperten. Smid selv et svar, tag pointene og luk spørgsmålet.

Hint:
Skulle spørgsmålet have været lovligt, skulle du formulere det anderledes.
Du kunne evt. spørge om hvad sd4hide er og hvad programmet gør :o)
Avatar billede jmax Nybegynder
12. december 2005 - 09:23 #2
"Sdhide4.exe enables you to play with legal copies of your games that are protected with the SafeDisc 4 copy protection.

SafeDisc4 Hider helps you to mount clones of your games in Daemon Tools (or Alcohol 120%) by providing a workaround for the SafeDisc 4 blacklist."

Altså som jeg forstår det er det et program der skjuler dine mountede image-filer for SafeDisc 4 som er en kopisikring Macrovision Corporation har udviklet.

Hvis du skal bruge det for at køre din ORIGINALE NFS: MW, så kontakt EA Games.
Avatar billede webmazter Nybegynder
01. januar 2006 - 18:36 #3
okaii! tak!