Avatar billede oppes Seniormester
11. december 2005 - 22:54 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

hvilken netkort

Hvor er det billigst og bedast internt tv-kort feks. NQ-64oo
er den god ? eller fins der en der billigere men måsæe bedre?????
Avatar billede oppes Seniormester
11. december 2005 - 22:57 #1
skrivefejl: undskuld

jeg mener er der en der bedre og billigere end den jeg nævnt
Avatar billede oppes Seniormester
12. december 2005 - 07:59 #3
Meningen med kortet jeg søker er at optage musik, se tv på pc'n og optage tv-programmer.hd'en
12. december 2005 - 10:27 #4
... det ka' de fleste TV/Radio-tuner kort - med tilhørende (medfølgende) software. Mere eller mindre smart.
Avatar billede oppes Seniormester
12. december 2005 - 11:02 #5
jeg jeg har tjekket der er mange på edb-priser
Avatar billede oppes Seniormester
12. december 2005 - 21:28 #6
Nu siges det at en dvd optager kan optage 200 timers tv på hd'n. Men hvis man har en 200 gb hd på komputeren

Så er det vel det samme at optage tv på komputerens hd og brænde det på dvd eller.......?
Hvad synes I.
Avatar billede oppes Seniormester
12. december 2005 - 22:58 #7
jeg mener at så er det ingen ide at købe en dvdoptager
Avatar billede teamlh Nybegynder
13. december 2005 - 22:11 #8
Du skal være meget opmærksom på kvaliteten af optageren på et TV-kort - det er korrekt at Haupauge har noget af klassens bedste, men vær meget opmærksom på at de har modeller i hele spektret af priser.

Du får suverænt den bedste kvalitet hvis du investerer i en hd-optager, og mange har idag hd'en til at ligge i en skuffe, så er det jo bare at rykke skuffen ud og over i pc'en.
Samt med en hd-optager kan du når du sidder og ser film og bliver forstyrret, sætte den på pause og så optager du filmen og når du vender tilbage, så er det bare at trykke på play, så ser du filmen, mens den bliver optaget færdig. Rigtig smart - det kan et TV-kort så vidt jeg ved ikke.
Avatar billede oppes Seniormester
14. december 2005 - 09:45 #9
jeg var heldig og fik tv-kortet NQ-6400 for 150 kr. i Aldi igår 13.12.05
Der er nogle stykker tilbage i nogle Aldi butikker til den pris. Så det var ikke det hel store investering og den virker.
Med dette kort kan man optage radio og tv- programmer. Der følger en cd med programmet InterVideo Home Theather med. Så er der bare hvis dr1 svarer så kan jeg sende pointerne.
14. december 2005 - 10:08 #10
... læg selv et [svar] og vi alle dele...
Avatar billede oppes Seniormester
14. december 2005 - 21:07 #11
tak skal I have for gode råd. Kom nu tearmlh jeg vil ikke ha nogle pointer men så må I to dele
Avatar billede oppes Seniormester
28. december 2005 - 17:08 #12
harset at aldi i nykøbing sjælland har kortet endnu til 150 kr.